Fikir Atölyesi
İyi Fikir
Marketallica
Markacini
MMİ
Mor Fikirler
Pazarola
Reclamlar
T-marks
Ticari Pazarlama
Turuncu Fikirler
Yeni Bu

Trendwatching
Sethgodin
Brandingblog

Can Dündar'ın Günlüğü
dexigner
EkonomiTürk
Hallice
Milanfashionshows
Moda Türkiye
Radikal


kişi geziyor Free Hit Counters
Free Counter
<$BlogMemberPr
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye
r>

pazarlamahakkinda@gmail.com



<$BlogPreviousIteHAZIRMISINIZ?? <$BlogPreviousIteKameraya Gülümseyin:) <$BlogPreviousIteGörüntülü İletişim Dönemi Başlıyor <$BlogPreviousIteİnovasyon liderleri PO, Arçelik, Turkcell <$BlogPreviousIteTeknoloji <$BlogPreviousIteGeçen sene Danone hakkında ki mailler hepimize gel... <$BlogPreviousIteFarklılaşma <$BlogPreviousIteJakarta`da Levi`s`in kurban bayrami tebrik ilani <$BlogPreviousIteGerçek Güzellik Kampanyası <$BlogPreviousIteVODAFONE-Telsim
or="#80AAD5"><$BlogDateHeaderDaPazar, Nisan 22, 2007logDateHeader> logItemNumber$>1357998593832815217Title> hre="text-decoration: none"><$BlogItemTitle$><23 NİSAN LOGOMUZ HAZIR> <> content">
<$BlogItemBody$>
Google Türkiye’den yapılan açıklamaya göre, 23 Nisan 'da Google Türkiye anasayfası logosunun yerine, Türk çocuklarının 23 Nisan’ını ve Ulusal Egemenlik Bayramını kutlayan özel tasarımlı bir logo kullanılacak. Doodle olarak nitelendirilen bu özel tasarımlı logolar, tüm dünya ülkeleri için önemli gün ve tatillere, kültürel olaylara ve tarihte yer alan önemli kişilere bu benzersiz platformda yer vererek, dikkat çekmeyi amaçlıyor. Ayrıca internet kullanıcıları, bu özel tasarımlı logonun üstüne tıklayarak, o güne, kişiye, konuya özel daha ayrıntılı bilgiye erişebiliyorlar
/table>
<$BlogItemCommentC0
class="comment-timestamp"> <$BlogItemCreate$>Yorum GönderBlogItemCommentsemBacklinkscomment-timestamp"> << Hohttp://pazarlamahakkinda.blogspot.com/