Fikir Atölyesi
İyi Fikir
Marketallica
Markacini
MMİ
Mor Fikirler
Pazarola
Reclamlar
T-marks
Ticari Pazarlama
Turuncu Fikirler
Yeni Bu

Trendwatching
Sethgodin
Brandingblog

Can Dündar'ın Günlüğü
dexigner
EkonomiTürk
Hallice
Milanfashionshows
Moda Türkiye
Radikal


kişi geziyor Free Hit Counters
Free Counter
<$BlogMemberPr
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye
r>

pazarlamahakkinda@gmail.com



<$BlogPreviousIteGerilla Pazarlama <$BlogPreviousIteAçıkhava Bol Fikir <$BlogPreviousIteBeden Oyunu <$BlogPreviousIteATAM İZİNDEYİZ <$BlogPreviousIteHatırlatma Yüzüğü <$BlogPreviousIte23 NİSAN LOGOMUZ HAZIR <$BlogPreviousIteHAZIRMISINIZ?? <$BlogPreviousIteKameraya Gülümseyin:) <$BlogPreviousIteGörüntülü İletişim Dönemi Başlıyor <$BlogPreviousIteİnovasyon liderleri PO, Arçelik, Turkcell
or="#80AAD5"><$BlogDateHeaderDaCumartesi, Nisan 28, 2007logDateHeader> logItemNumber$>8373154563305462665Title> hre="text-decoration: none"><$BlogItemTitle$> <> content">
<$BlogItemBody$>
Çocuklar ve gençler üzerinde bugüne kadar yapılmış en kapsamlı araştırma olan ‘BRAND child’ı temel alarak yazılan ‘Brand Child’ kitabı, günümüz dünya çocuklarının satın alma güçleri, tüketim tercihleri ve markalarla olan ilişkilerini gözler önüne seriyor. Millward Brown tarafından gerçekleştirilen ‘BRANDchild’ araştırması 15 ülkedeki (Avrupa, Asya, Güney Amerika kıtalarıyla ABD) 70’i aşkın kentte yaşayan binlerce çocuğun katılımıyla gerçekleştirildi.
Bugünün çocuk ve gençlerini anlamanın, markaların geleceğini şekillendirdiği günümüzde, ‘Brand Child’ isimli kitap, çocuk ve gençlerle doğru iletişim kurarak doğru pazarlama stratejileri geliştirmek için pazarlamanın kapılarını aralıyor.
/table>
<$BlogItemCommentC0
class="comment-timestamp"> <$BlogItemCreate$>Yorum GönderBlogItemCommentsemBacklinkscomment-timestamp"> << Hohttp://pazarlamahakkinda.blogspot.com/