<$BlogItemBody$>![]() Çocuklar ve gençler üzerinde bugüne kadar yapılmış en kapsamlı araştırma olan ‘BRAND child’ı temel alarak yazılan ‘Brand Child’ kitabı, günümüz dünya çocuklarının satın alma güçleri, tüketim tercihleri ve markalarla olan ilişkilerini gözler önüne seriyor. Millward Brown tarafından gerçekleştirilen ‘BRANDchild’ araştırması 15 ülkedeki (Avrupa, Asya, Güney Amerika kıtalarıyla ABD) 70’i aşkın kentte yaşayan binlerce çocuğun katılımıyla gerçekleştirildi. Bugünün çocuk ve gençlerini anlamanın, markaların geleceğini şekillendirdiği günümüzde, ‘Brand Child’ isimli kitap, çocuk ve gençlerle doğru iletişim kurarak doğru pazarlama stratejileri geliştirmek için pazarlamanın kapılarını aralıyor. Kaynak:http://www.kobitek.com/ /table>
posted by <$BlogItemAuthorNipazarlama hakkındagItemPermalinhttp://pazarlamahakkinda.blogspot.com/2007/04/brand-child.html link"><$BlogItemDateTime28.4.07rArchivePagel$
![]() ![]() <$BlogItemCommentC0 |