Fikir Atölyesi
İyi Fikir
Marketallica
Markacini
MMİ
Mor Fikirler
Pazarola
Reclamlar
T-marks
Ticari Pazarlama
Turuncu Fikirler
Yeni Bu

Trendwatching
Sethgodin
Brandingblog

Can Dündar'ın Günlüğü
dexigner
EkonomiTürk
Hallice
Milanfashionshows
Moda Türkiye
Radikal


kişi geziyor Free Hit Counters
Free Counter
<$BlogMemberPr
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye
r>

pazarlamahakkinda@gmail.com



<$BlogPreviousIteVODAFONE-Telsim <$BlogPreviousIteImpossible is Nothing-ADİDAS <$BlogPreviousItePAZARLAMACI
or="#80AAD5"><$BlogDateHeaderDaPerşembe, Nisan 05, 2007logDateHeader> logItemNumber$>7129823975490936516Title> hre="text-decoration: none"><$BlogItemTitle$> <> content">
<$BlogItemBody$>
Son günlerde otobüs duraklarında ki reklam panolarında Dove'un gerçek güzellik kampanyasına rastlıyorsunuzdur.Herkes reklam panosunda ki sloganları ve Dove 'un televizyon kanalarında yayınlanan reklamlarını görünce firmanın neden böyle bir reklam kampanyasına gittiğini düşünmeye başladı. Bütün firmaların farkında olmadan yaptıkları belki de çoğu kişiyi etkileyen kişisel güzellik sorunları yaratıldı.Reklamlarda oyanayan güzel ve zayıf kadınların arkasında ki gerçeği şimdilerde göz önüne koymaya başladılar neden mi belki de bir sosyal sorumluluk anlayışı.Nedenini soranlar için:


  • Tüm dünyada 15-17 yaş arasındaki kızların %72’si görünüşlerinden memnun olmadıkları için belirli etkinliklerden kaçınıyor.


  • Tüm dünyada kızların %92’si fiziksel görünüşlerinin en azından bir yönünü değiştirmek istiyorlar.


  • Kadınların %51’i büyürken annelerinin keşke onlarla güzellik ve bedenlerinin imajı konularında konuşmuş olmalarını diliyor.

Kaynak: Dove’un “Klişelerin Ötesi” Araştırması, 2005Kaynak: Dove’un “Klişelerin Ötesi” Araştırması, 2005


http://www.youtube.com/watch?v=fz5IRdFIpvA

/table>
<$BlogItemCommentC4
"postinfo" id="c<$BlogCommentNumbe3437854598561147022CommentNumbe3437854598561147022BlogCommentAuthoAnonymous Adsızdt>

<$BlogCommentBody$şimdilerde artık tam bir sadelik yarışı almış başını gidiyor...nedeni bilinmez artık birçok şirket reklamlarında bile güzel bir o kadarda sade makyajsız,yalın insanları kullanıyor ne dersiniz otlardan saf zeytin yağılarından şifa alan o eski yaşayışlara doğrumu gidiyoruz????

<$BlogCommentDateT5 Nisan 2007 13:42mentDelet Blogger pazarlama hakkındadt>

<$BlogCommentBody$evet doğadan aldığımızı doğaya bırakma zamanı geldi sanırım..

<$BlogCommentDateT5 Nisan 2007 19:29mentDelet Anonymous Adsızdt>

<$BlogCommentBody$geç bile kalındı denilebilir aslında yalandan güzeller dönemi bitiyo ama şu sivilcelere hala çare yok:(

<$BlogCommentDateT5 Nisan 2007 22:55mentDelet Anonymous Adsızdt>

<$BlogCommentBody$var hayatım var olmazmı..."arap kızı " ile sivilce,akne ve lekelere elvedaaaaaa...:))))

<$BlogCommentDateT6 Nisan 2007 13:52mentDelet  <$BlogItemCreate$>Yorum GönderBlogItemCommentsemBacklinkscomment-timestamp"> << Hohttp://pazarlamahakkinda.blogspot.com/