Son günlerde otobüs duraklarında ki reklam panolarında Dove'un gerçek güzellik kampanyasına rastlıyorsunuzdur.Herkes reklam panosunda ki sloganları ve Dove 'un televizyon kanalarında yayınlanan reklamlarını görünce firmanın neden böyle bir reklam kampanyasına gittiğini düşünmeye başladı. Bütün firmaların farkında olmadan yaptıkları belki de çoğu kişiyi etkileyen kişisel güzellik sorunları yaratıldı.Reklamlarda oyanayan güzel ve zayıf kadınların arkasında ki gerçeği şimdilerde göz önüne koymaya başladılar neden mi belki de bir sosyal sorumluluk anlayışı.Nedenini soranlar için:
- Tüm dünyada 15-17 yaş arasındaki kızların %72’si görünüşlerinden memnun olmadıkları için belirli etkinliklerden kaçınıyor.
Tüm dünyada kızların %92’si fiziksel görünüşlerinin en azından bir yönünü değiştirmek istiyorlar.
Kadınların %51’i büyürken annelerinin keşke onlarla güzellik ve bedenlerinin imajı konularında konuşmuş olmalarını diliyor.
Kaynak: Dove’un “Klişelerin Ötesi” Araştırması, 2005Kaynak: Dove’un “Klişelerin Ötesi” Araştırması, 2005
http://www.youtube.com/watch?v=fz5IRdFIpvA
posted by <$BlogItemAuthorNipazarlama hakkındagItemPermalinhttp://pazarlamahakkinda.blogspot.com/2007/04/gerek-gzellik-kampanyas.html link"><$BlogItemDateTime5.4.07rArchivePagel$


id="c2">
<$BlogCommentBody$şimdilerde artık tam bir sadelik yarışı almış başını gidiyor...nedeni bilinmez artık birçok şirket reklamlarında bile güzel bir o kadarda sade makyajsız,yalın insanları kullanıyor ne dersiniz otlardan saf zeytin yağılarından şifa alan o eski yaşayışlara doğrumu gidiyoruz????
<$BlogCommentBody$evet doğadan aldığımızı doğaya bırakma zamanı geldi sanırım..
<$BlogCommentBody$geç bile kalındı denilebilir aslında yalandan güzeller dönemi bitiyo ama şu sivilcelere hala çare yok:(
<$BlogCommentBody$var hayatım var olmazmı..."arap kızı " ile sivilce,akne ve lekelere elvedaaaaaa...:))))