<$BlogItemBody$>Jay Conrad Levinson tarafından 1980 li yıllarda temeli atılan bir kavramdır .Amacı çok küçük bütçeler ile dikkat çekici ve etkili pazarlama çalışmaları yapmaktır. Yaratıcı fikirler ve şaşırtıcı yaklaşımlar ile daha küçük gruplara marka bilincini ve tüketim alışkanlıklarını kazandırmaktır. alışıldık pazarlama tekniklerini kullanmaz,yalın bir anlatım ve doğrudan mesaj verme yöntemini benimser. Çalışmaları daha zekice ve yaratıcı oldukça etkisi artar.Düşük bütçeler ile pazarlama yapan firmaların yaptıkları instore ve outdoor çalışmalarında faydalanacakları, çok fazla ek maliyet gerektirmeyen örneklerden birkaçı; Bir kahve firması Hey, City that never sleeps. Wake up sloganı ile bilbordunu yere koyuyor. Her sabah dumanı tüten kanalizasyon rogarlarının üstüne. Böylece kahvenin dumanı da tamamlanıyor. Yaratıcılıkta sınır olmadığını anlatan en iyi örneklerden .. İsveç demiryollarından ilginç bir çalışma. Havaalanından kalkan uçaktaki yolcular tarlada bir mesaj görüyor. Demiryolu ile yolculuk daha ucuzdu.
posted by <$BlogItemAuthorNipazarlama hakkındagItemPermalinhttp://pazarlamahakkinda.blogspot.com/2007/04/gerilla-pazarlama_24.html link"><$BlogItemDateTime24.4.07rArchivePagel$
<$BlogItemCommentC0 |
Bir kahve firması Hey, City that never sleeps. Wake up sloganı ile bilbordunu yere koyuyor. Her sabah dumanı tüten kanalizasyon rogarlarının üstüne. Böylece kahvenin dumanı da tamamlanıyor. Yaratıcılıkta sınır olmadığını anlatan en iyi örneklerden ..


