<$BlogItemBody$>Jay Conrad Levinson tarafından 1980 li yıllarda temeli atılan bir kavramdır .Amacı çok küçük bütçeler ile dikkat çekici ve etkili pazarlama çalışmaları yapmaktır. Yaratıcı fikirler ve şaşırtıcı yaklaşımlar ile daha küçük gruplara marka bilincini ve tüketim alışkanlıklarını kazandırmaktır. alışıldık pazarlama tekniklerini kullanmaz,yalın bir anlatım ve doğrudan mesaj verme yöntemini benimser. Çalışmaları daha zekice ve yaratıcı oldukça etkisi artar.Düşük bütçeler ile pazarlama yapan firmaların yaptıkları instore ve outdoor çalışmalarında faydalanacakları, çok fazla ek maliyet gerektirmeyen örneklerden birkaçı;![]() ![]()
posted by <$BlogItemAuthorNipazarlama hakkındagItemPermalinhttp://pazarlamahakkinda.blogspot.com/2007/04/gerilla-pazarlama_24.html link"><$BlogItemDateTime24.4.07rArchivePagel$
![]() ![]() <$BlogItemCommentC0 |