Fikir Atölyesi
İyi Fikir
Marketallica
Markacini
MMİ
Mor Fikirler
Pazarola
Reclamlar
T-marks
Ticari Pazarlama
Turuncu Fikirler
Yeni Bu

Trendwatching
Sethgodin
Brandingblog

Can Dündar'ın Günlüğü
dexigner
EkonomiTürk
Hallice
Milanfashionshows
Moda Türkiye
Radikal


kişi geziyor Free Hit Counters
Free Counter
<$BlogMemberPr
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye
r>

pazarlamahakkinda@gmail.com



<$BlogPreviousIteAçıkhava Bol Fikir <$BlogPreviousIteBeden Oyunu <$BlogPreviousIteATAM İZİNDEYİZ <$BlogPreviousIteHatırlatma Yüzüğü <$BlogPreviousIte23 NİSAN LOGOMUZ HAZIR <$BlogPreviousIteHAZIRMISINIZ?? <$BlogPreviousIteKameraya Gülümseyin:) <$BlogPreviousIteGörüntülü İletişim Dönemi Başlıyor <$BlogPreviousIteİnovasyon liderleri PO, Arçelik, Turkcell <$BlogPreviousIteTeknoloji
or="#80AAD5"><$BlogDateHeaderDaSalı, Nisan 24, 2007logDateHeader> logItemNumber$>7716363234463347894Title> hre="text-decoration: none"><$BlogItemTitle$> <> content">
<$BlogItemBody$>Jay Conrad Levinson tarafından 1980 li yıllarda temeli atılan bir kavramdır .Amacı çok küçük bütçeler ile dikkat çekici ve etkili pazarlama çalışmaları yapmaktır. Yaratıcı fikirler ve şaşırtıcı yaklaşımlar ile daha küçük gruplara marka bilincini ve tüketim alışkanlıklarını kazandırmaktır. alışıldık pazarlama tekniklerini kullanmaz,yalın bir anlatım ve doğrudan mesaj verme yöntemini benimser. Çalışmaları daha zekice ve yaratıcı oldukça etkisi artar.Düşük bütçeler ile pazarlama yapan firmaların yaptıkları instore ve outdoor çalışmalarında faydalanacakları, çok fazla ek maliyet gerektirmeyen örneklerden birkaçı;



Bir kahve firması Hey, City that never sleeps. Wake up sloganı ile bilbordunu yere koyuyor. Her sabah dumanı tüten kanalizasyon rogarlarının üstüne. Böylece kahvenin dumanı da tamamlanıyor. Yaratıcılıkta sınır olmadığını anlatan en iyi örneklerden ..

İsveç demiryollarından ilginç bir çalışma. Havaalanından kalkan uçaktaki yolcular tarlada bir mesaj görüyor. Demiryolu ile yolculuk daha ucuzdu.





Kuş yemi üreten firmanın bilbordları daima kuşlar ile sarılı. Bunu sağlamak için üst kısmı bir yemlik olarak tasarlanmış. İnsanların çok ilgisini çeken ve kuşların ürüne itibar ettiğini düşündürten bir görüntü.


Kanada dan bir kahve firmasının ilginç buluşu. Hiçbir ek maliyet taşımayan gayet doğal ve zarif bir Gerilla Pazarlama çalışması. Çok da akılda kalıcı. Pazarlama adına çok kolay tatbik edilecek bir çalışma.


Kaynak:http://www.ticaripazarlama.com/

/table>
<$BlogItemCommentC0
class="comment-timestamp"> <$BlogItemCreate$>Yorum GönderBlogItemCommentsemBacklinkscomment-timestamp"> << Hohttp://pazarlamahakkinda.blogspot.com/